دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

وبلاگی درباره ی خودم و دنیای خودم

دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

وبلاگی درباره ی خودم و دنیای خودم

دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

عزیزتر از جانم

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ


گاهی دستم میخواهد بدود روی کاغذ ... بالا و پایین بپردو از تو بگوید ... برقصد و ذوق کند!

دلم زرنگ شده جدیدا ... حرف هایش را به جای گوشم در دستم زمزمه میکند! جلویش را میگیرم همیشه ... عزیزتر از جانم چرا بگذارم از تو بگوید و بقیه هم بخوانند ... بی عقلی نیست هر لحظه برای خود رقیب اضافه کنم؟


http://dl.nex1music.ir/1395/10/16/masoud

 sadeghloo and mehdi hosseini_akhare shab


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی