دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

وبلاگی درباره ی خودم و دنیای خودم

دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

وبلاگی درباره ی خودم و دنیای خودم

دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

با نام خدایم...

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ب.ظ
 


قلبی که بدون او معنای تپش را از یاد می برد، چشمانی که بدون او هیچ نمی بینند، گوش هایی که که به غیر از آوای او نمی شنوند و دلی که در نبود او ویرانه ای بیش نیست.
   خدای من ،همه ی تارو پود و همه ی زندگانی من ، ای کسی که بند بنده وجودم را با فطرت الهیت پر کردی و مهر خود و آفریده هایت را در دلم جای دادی؛ دلم هوسه تو را کرده امشب ،گوش کن حرف هایم را ، این انشایم برای توست ،فقط برای تو .....
    آری؛ عشق با او بود که برایم "عشق" شد وگرنه این دله درمانده را چه به هوسه عشق.....در دنیایی که فقط گریستن و گریاندن می داند، به عشق اوست که زندگی میکنم و میخندم، به لطف اوست که خوشحالم و نمی گریم، به بزرگی و کرامت اوست که زنده و آزاده ام و به هیچ کس جز خودش نیاز ندارم .
    خدایی که با همه عظمتش کوچکی چون مرا دوست دارد، با همه ی بزرگی اش پای صحبت های من نشسته و و با همه ی تواناییش بی ارزشی مثل من را نوازش می کند.
   تنها وجودی که در اوج بی وجودی ها تمام وجودم را آرامش می بخشد و تنها قادر به فریادی که عیب هایم را میداند ،اما سکوت میکند و جار نمیزند.....
   خدایی که هر چقدر دلمان بخواهد آزارش می دهیم و بعد با گشاده روییی هر چه تمام خواسته های بزرگ و یه دنیا گله و شکایت پیش او می بریم ،تنها کسی که تنهایی و بی کسی هایمان با اوست و شادی و خوشحالی هایمان با "بقیه"......همان "بقیه " هایی که حالمان از خود و دنیایشان به هم میخورد....و در آخر نیز چه راحت بی یاد او و در فکر همان " بقیه" سر به بستر میگذاریم و به گمان خود روزمان را شب کرده و میخابیم.....
   معبودی که چنین بنده ای را دوست دارد ، خدایی که حتی بازی کردن نقش بی رحمی را هم بلد نیست و با قطره ای اشک دلش به رحم می آید ؛مگر میشود دوست نداشت؟؟!!
چگونه میتوان دلی را که تا ابد متعلق به اوست از مهرش تهی گرداند؟!!
   آری خداوندا من ، دوستت دارم ....  همه را از خودم رنجاندم ، تو دیگر از من نرنج، همه را از خودم راندم ،تو لطفا کنارم بمان، می دانی؛ آخر دلم کسی را جز تو ندارد ؛به زیبایی تو ،به مهربانی تو .....خدایا دلم کمی "آرامش"وارونه میخواهد ، "شمارا" می خواهد.




نظرات  (۱)

۲۴ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۲ raha last name may not left blank.
کاش میتونستی درک کنی دوست داشتن بی حدومرز یعنی چی؟؟!!
 من تورو بی حدو مرز دوست دارم ودر مقابل عشقی که بهت داشتم تنها چیزی که ازت خواستم اینه که پیشم بمونی...
اگه میدونستی این دو روز چقد واسه پشیمون شدنت نذرو دعا کردم.
باورکن اونقدر گریه کردم  دیگه چشمام طاقت نمی اره.دست خودم نیست ولی زود زود بغضم میشکنه فک کنم خدا واسم چینی شو گذاشته .هان.نمیدونی تنها چیزی که میتونه ارومم کنه تنها خودتی ..
نمیدونم یهو چی شد گفتی تموم کنم ولی هنوز یه عمر وقت دارم واسه پیدا کردن این معما.باشه اگه نمی خوای بمونی دیگه اصرار نمیکنم تا ناراحت شی چون تحمل ناراحتیتو ندارم ولی اینو مطمٍن باش هر موقع خواستی pm بدی بدون با این  کارت دنیا رو واسم هدیه می کنی .وهمیشه همیشه منتظرت میمونم........به امید دیدار...........................


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی