دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

وبلاگی درباره ی خودم و دنیای خودم

دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

وبلاگی درباره ی خودم و دنیای خودم

دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

بی تو

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۵ ب.ظ

این "بی" در دنیای من غوغا میکند!

بی کس، بی مار، بی زار، بی تاب، بی چاره، بی دار، بی یار، بی دل، بی ریخت، بی صدا، بی جان، بی نوا، بی حس، بی عقل، بی خبر، بی نشان، بی کلام، بی جواب، بی وفا، بی شمار، بی نفس، بی هوا، بی خود، بی داد، بی روح، بی هدف، بی راه، بی همزبان، بی تو

بی تو، بی تو، بی تو...

۹۵/۰۴/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
raha last name may not left blank.

نظرات  (۲)

هییییییییی
چه قدر قشنگه
پاسخ:
مرسی
الان یهو خورد تو ذهنم بی بی یعنی هیچکدوم از این بی ها رو نداره ؟
پاسخ:
نمیدونم :!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی