دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

وبلاگی درباره ی خودم و دنیای خودم

دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

وبلاگی درباره ی خودم و دنیای خودم

دنیا یه جور رقصه خاصه...باهاش برقص!

حرف راست که دیگه موضوع نمیخواد!

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ



من که گذشته آب از سرم قیدتو راحت میزنم نیستی دیگه تو خاطرم تورو به خدا میسپرم یه چند روزه پشیمونی تو دیگه مردی واسه من برو پی کار خودت این بوده اشتباهه من

 امید من تو زندگی این بوده که تورو دارم عب نداره تو هم برو دیگه دلخوشی ندارم دلخوشیه من تو بودی نکن دیگه پشیمونم رفتم پی کار خودم دیگه باهات نمیمونم!


۹۵/۰۴/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
raha last name may not left blank.

حرف راست

دلخوشی من

شاخ

قدیم

محبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی